Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Kononykhin E$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Kononykhin E. Development of procedures for determining the parameters of an aircraft servo actuator [Електронний ресурс] / E. Kononykhin // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 1(9). - С. 11-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_1(9)__3 Обговорено основні тенденції використання електрогідравлічних актуаторів (ЕГА), вимоги до параметрів. Обгрунтовано необхідність використання автоматичних методів тестування ЕГА спільно зі штатною апаратною частиною електронного блоку управління. Викладені методики випробувань контуру управління ЕГА надають можливість виключити ефекти взаємного накладення (впливу) динамічних і статичних характеристик приводу та апаратної частини електронного блоку управління. Запропоновано методики автоматичної ідентифікації моделі актуатора та методики автоматичного визначення основних параметрів і характеристик актуатора: зміщення нуля, зони нечутливості, амплітудно-частотної, фазо-частотної та швидкісної характеристик. У ході впровадження запропонованої методики вирішено проблему обробки швидкісних характеристик приводу, які мають сильну зашумленість, пов'язану з імпульсним характером похідною дискретного сигналу положення актуатора (12 біт). З метою виключення внесення похибки в форму сигналу, крім стандартних методів фільтрації з використанням цифрових фільтрів, запропоновано проводити апроксимацію зашумленої характеристики актуатора Кривою Безьє. Запропоновано методику, що надає можливість реєструвати гістерезис швидкісної характеристики, за рахунок циклу безперервної зміни швидкості переміщення вихідної ланки актуатора за робочий хід. Методика автоматичної ідентифікації спрощеної моделі актуатора надає можливість значно знизити трудоємкість під час обробки експериментальних даних. Параметри моделі актуатора, знайдені для різних відхилень по параметрам і за різних умов роботи актуатора (зовнішніх діючих факторів), надають можливість покращити якість синтезу систем керування.
|
|
|